Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności
  • w.jpg
  • za.jpg

AKTUALNOŚCI 2022/2023

Jest taki dzień, tylko jeden raz do roku.
Dzień, zwykły dzień, który liczy się od zmroku…

W ostatni dzień nauki przed świętami obejrzeliśmy spektakl słowno-muzyczny: „Jeden taki dzień” przygotowany przez uczniów i nauczycieli naszej szkoły: panią Elżbietę Rzepkę, panią Elżbietę Czabaj, księdza Krzysztofa Krysińskiego oraz uczniów klas 4TEP, 4TIL, 2TL, 1TIE i 1 A. Sceny opowiadające o narodzeniu Chrystusa zostały połączone z rozważaniami Jana Pawła II, Matki Teresy z Kalkuty oraz ks. Jana Twardowskiego. Mogliśmy wsłuchać się w ich bogatą treść, a także w muzykę graną na żywo na instrumentach przez nasze uczennice. Mogliśmy włączyć się w śpiew kolęd śpiewanych przez uczniów oraz zapatrzyć w piękną stajenkę i poczuć atmosferę zbliżających się świąt. Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie i przygotowanie szkolnych jasełek.

Pragniemy złożyć wszystkim ciepłe i serdeczne życzenia radosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. A w nadchodzącym Nowym Roku 2023 od poniedziałku do niedzieli niech wszystko nas łączy, a nic nie dzieli!

E. Czabaj, E. Rzepka

jaselka2022 03jaselka2022 03
jaselka2022 03jaselka2022 03jaselka2022 03

We wtorek 20 grudnia klasa 3 LO wraz z opiekunami wybrała się na wycieczkę do kręgielni w Sky Bowling 🎳oraz do Aquaparku 🏊🤿. Po pełnym doświadczeń popołudniu, udaliśmy się do Wroclavii, aby zjeść obiad 🍟🍔i zrobić świąteczne zakupy 🎁🎄.

wyc wroclaw 01wyc wroclaw 02
wyc wroclaw 03wyc wroclaw 04
wyc wroclaw 05wyc wroclaw 06

W dniu 21.12.2022 r. (środa) na hali naszej szkoły odbyły się finały turnieju e-sportowego Recup Grodków 2022. Brało w nich udział 8 drużyn wyłonionych we wcześniejszych eliminacjach online, które odbyły się na początku grudnia. Rozgrywane mecze pomiędzy finalistami były bardzo ciekawe i zacięte. Kibice mogli na żywo sledzić niektóre pojedynki pomiędzy drużynami, a podczas przerw porozmawić z zawodnikami. Na turnieju nie zabrakło także przedstawicieli mediów (radio i telewizja Opole) oraz gości: przedstawicieli władz samorządowych, sponsorów oraz  zawodowych graczy i trenerów e-sportowych (Michał "SNATCHIE" Rudzki, Mikołaj "MINIROX" Michałków).  Głównym organizatorem całego turnieju z ramienia naszej szkoły był uczeń naszego technikum informatycznego Radek Pochopień. Włożył on ogrom pracy w przygotowanie i realizację tego przedsięwzięcia, za co mu dziękujemy.

Finał wyłonił najlepsze drużyny z powiatu brzeskiego. Klasyfikacja turnieju była następująca:

1. KOPICE SHARKS (Grodków)
  2. MoziPeek (Brzeg)
  3. Krakerinho (Grodków)
  4. ECPU (Brzeg)

Dziękujemy za udział wszystkim drużynom. Gratulujemy zwycięzcom.

turniej recup2022 01turniej recup2022 02
turniej recup2022 03turniej recup2022 04
turniej recup2022 05turniej recup2022 06
turniej recup2022 07turniej recup2022 08
turniej recup2022 09turniej recup2022 10
turniej recup2022 11turniej recup2022 12
turniej recup2022 13turniej recup2022 14
turniej recup2022 15turniej recup2022 16

Więcej zdjęć do zobaczenia na szkolnym Facebooku (TUTAJ).

Piątek 16 grudnia uczniowie ZSP Grodków wraz z opiekunami za pośrednictwem biura podróży Dantur udali się w fascynująca podróż do Cesarskiego Wiednia. 🇦🇹 Co prawda pogoda była bardzo zimowa❄️ i mroźna, jednak to co zobaczyliśmy i czego dowiedzieliśmy się od Przewodników długo pozostanie w naszej pamięci. Chcielibyśmy podzielić się z Wami tym, co zobaczyliśmy…

Pierwszym miejscem, które zwiedziliśmy był punkt widokowy imienia Stefanii na Kahlenbergu (wzniesienie o wysokości 484 m n.p.m). Na tym wzniesieniu znajduje się również barokowy kościół pw. św Józefa. Drugim miejscem do którego się udaliśmy był Plac Schönbrunn dawna letnia rezydencja Habsburgów. Kolejnym miejscem, które zobaczyliśmy były Dom Hundertwassera. Mieści w sobie 50 mieszkań, w budynku rośnie 250 drzew i krzewów. Zwiedziliśmy również Hofburg - rezydencję władców Austrii od XIII w do 1918 roku, Katedrę św. Szczepana. Ciekawym miejscem był Jarmark Bożonarodzeniowy🎄🎅. Ostatnim punktem wycieczki była Kolumna morowa.

wycieczka wieden 06wycieczka wieden 04
wycieczka wieden 03wycieczka wieden 05
wycieczka wieden 01wycieczka wieden 02

Więcej zdjęć z wycieczki do zobaczenia na szkolnym Facebooku (TUTAJ).

Zapraszamy wszystkich naszych pełnoletnich uczniów i nie tylko, do wzięcia udziału w akcji oraz udostępnienia na swoich stronach Autobus do poboru krwi będzie pod halą sportową Już 15 grudnia 2022 (czwartek) od godz. 900 do godz. 1200.

plakat

Mikołajki w ZSP Grodków to był nie tylko czas odwiedzin mikołajowych 🎅😉. Uczniowie 4a i 4b LO oraz 3TIL spotkali się również z jednym z wykładowców z Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Nysie 🙂Wzięli udział w zajęciach z technik kreatywnych, podczas których mieli do rozwiązania wskazany problem: W jaki sposób dostarczyć materiały rekrutacyjne do Nysy, jeśli na drodze jest blokada uniemożliwiająca przejazd, a czasu nie ma wiele, gdyż to ostatni dzień składania dokumentów. Uczniowie wykazali się rzeczywiscie ogromną kreatywnością - jedna z grup z 3TIL miała aż 70 możliwych rozwiązań 👏👏👏.

strona 01strona 02
strona 03strona 04
strona 07

mikolajki 01mikolajki 01

Więcej zdjęć do zobaczenia w Galerii Zdjęć (TUTAJ).

W dniu dzisiejszym w naszej szkole odbyły się Andrzejki. 🧙🧙‍♀️ Każda klasa miała przeznaczoną jedną godzinę lekcyjną na uczestniczenie we wspólnej zabawie.  W tematycznie wystrojonej sali, na uczniów czekał poczęstunek 🍪🍰oraz rożnego rodzaju wróżby 🗝🐈‍⬛ Mamy nadzieję, że każdy dobrze się bawił i skorzystał z przygotowanych atrakcji!

andrzejki 01andrzejki 02
andrzejki 03andrzejki 04
andrzejki 05andrzejki 06
andrzejki 07andrzejki 08
andrzejki 09andrzejki 10

NASZA SZKOŁA

herb grodkow

Początki oświaty rolniczej w Grodkowie sięgają roku 1948 kiedy to Powiatowy Inspektor Oświaty Rolniczej podjął decyzję o utworzeniu Średniej Szkoły Rolniczej. Na początku szkoła oferowała naukę tylko w zawodach rolniczych (np. Technik mechanizacji rolnictwa) dopiero w późniejszych latach po zmianach organizacyjnych (m.in. dołączeniu Zespołu Szkół Zawodowych w roku 2001 oraz Liceum Ogólnokształcącego w Grodkowie w roku 2021) i utworzeniu Zespołu Szkół nastąpił dynamiczny rozwój placówki i poszerzenie oferty edukacyjnej.

KONTAKT

ul. Krakowska 20, 49-200 Grodków