• Nagłówek 2
  • Nagłówek 7
  • Nagłówek 4
  • Naglowek 9
  • Nagłówek 6
  • Naglowek 1
  • Nagłówek 3
  • Nagłówek 5

Procedura komunikacji z rodzicami uczniów

  1. Rodzice w czasie ograniczenia funkcjonowania szkoły, w związku zapobieganiem  COVID-19, kontaktują się z wychowawcą, nauczycielami lub dyrekcją telefonicznie, mailowo lub bezpośrednio po wcześniejszym umówieniu się na rozmowę.
    W bezpośrednim kontakcie z wychowawcą, nauczycielem lub dyrekcją rodzic ma obowiązek założyć maseczkę na usta i nos oraz zachować dystans społeczny wynoszący min. 1,5 metra.
  2. W szczególnych sytuacjach, rodzic ma prawo kontaktu z wychowawcą, nauczycielem lub dyrekcją za jego zgodą i wiedzą na terenie szkoły, z zachowaniem zasad opisanych w pkt.1.
  3. Przed wejściem na teren szkoły, rodzic/prawny opiekun dezynfekuje ręce płynem dezynfekcyjnym w dozowniku znajdującym się przy wejściu do  szkoły.
  4.  W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości dotyczących ucznia lub funkcjonowania szkoły, rodzic może  kontaktować  się ze szkołą przez  e-dziennik lub pocztę służbową.
  5. W sytuacjach pilnych rodzic może kontaktować telefonicznie lub e-mailowo na adres i numer podany na stronie szkoły.

Kontakt ze szkołą może odbywać się w godzinach pracy placówki.

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies?    Cyberbezpieczeństwo
ROZUMIEM